Spike & Co.

Alla inlägg under september 2014

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.


Mamma Freja


Pappa Simon


Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma stanna i omplaceringen några veckor för att konstatera om hon blivit dräktig eller inte, och eftersom jag berättar det här för er så kan ni säkert gissa resultatet. :-)


Min mamma och jag...


Min nya matte har haft sju mer eller mindre vuxna marsvin i sitt liv fram till nu så när jag nu låg i magen så bestämde hon sig för att det nog var dags att prova på att skaffa en bebis.


Jag i min nya mattes hand...


Nu gäller det bara att jag ska äta duktigt så jag väger över 300 gram när jag är sex veckor gammal så jag kan flytta till mitt för-alltid-hem. De säger att jag är efterlängtad! <3


Min mamma och mina bröder Frankie och Fritzie...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen...

...kommer om sex veckor...

...bli gladare än ärtplättsglad...

...för då kommer den här tjejen...

...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! :-) <3

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards