Spike & Co.

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Marie - 2 september 2009 16:17

Måste ju bara skryta lite! ;-)


Den här fina bilden på Dumle (som jag hade med i förrförra inlägget) blev september månads marsvinsbild på Marsvinsnätet!



Vi är inte så lite stolta och hedrade här hemma kan jag tala om! :-D


Det passar som sagt lite extra bra eftersom Dumle har födelsedag i slutet på månaden.


Igår när jag skulle korsa bussarnas väg för att komma till min hållplast så började bussen precis köra när jag tagit ett halvt steg ut i vägbanan. Störst går först tänkte jag och backade snällt. Men bussen bara pustade och velade så jag bestämde mig för att passera i alla fall. Då ser jag att det väller fram någon röd vätska bakom stänkskyddet vid framhjulet på förarsidan. Hmm, ser inte alldeles bra ut tänkte jag och knackade på fönstret för att informera föraren. Det var nog hydraulolja eller bromsvätska eller något. Föraren tackade mig så mycket för att jag uppmärksammade honom på detta, sen blev det fyrblinkers och avstigning för alla passagerarna.


Där har ni gårdagens goda gärning från den här tjejen. :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards