Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Vårvindar friska

Av Marie - 16 april 2010 17:59

De första trevande tuggorna


Sedan kör vi ner hela nosarna i gräset


Sen måste frambenen lämna den trygga buren för att man skall nå    


Dumle är först med att våga lämna buren helt    


Den där matten är rätt så närgången  


Det är hemskans gott, men liiite kallt är det nog i alla fall :-)

 
 
Ingrid

Ingrid

16 april 2010 20:19

Nämen åh, så härligt för grabbarna! :D Här var vi också ute en liten sväng idag, men det blåste allt bra kallt.

http://www.blandmolnen.se

 
merlins brudar

merlins brudar

17 april 2010 17:16

Åhh så gott det där ser ut!
Fast här blåser det så vi skickar ut matte att plocka go sakerna ^^ Snacka om att det roar både oss och grannarna att se mattes rumpa i luften.

Phuss och kläm Brudarna

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

19 april 2010 10:21

Här blåser det också för mycket för grisarna tyvärr...
men de första späda maskros bladen har plockats och avnjutits.

http://wildawilmaochtanterna.blogspot.com

 
Eleni

Eleni

20 april 2010 13:25

Hur avis blir inte mina killar, nu skriker det från marsvinsrummet att det är dags att flytta söderut för oss :P Här är det minst 2 månader tills det är tal om någon gräspromenad...

http://www.wakuweb.cybersite.se

 
Trinidaz

Trinidaz

21 april 2010 13:09

Vilka söta och fina marsvin du har. Kul och hitta en blogg som handlar om marsvin. Jag kommer börja följa din blogg.

Själv har jag två marsvins hanar vid namn Papa Jack och Harry Rag :)

http://www.trinidaz.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

26 april 2010 02:43

Det var kanske aningens för kallt och blåsigt när jag väl kom ut den där dagen, men vi letade upp den läigaste platsen vi kunde hitta. Gräset var i alla fall myyycket uppskattat! :-)

Det blir till att plocka in gräset till killarna istället för tvärt om tills den riktigt goa våren kommer...

 
Irene

Irene

5 maj 2010 07:20

Inte här så ofta men blir så fantastiskt glad när jag ser dina underbara bilder!

http://www.eragons.se

 
Ingen bild

Marie

6 maj 2010 01:47

Tack Irene! :-)

Det är alltid lika roligt att få besök.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards