Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Utomhuspremiär!

Av Marie - 21 april 2011 19:09

När jag var och handlade och kände hur underbart väder det var så bestämde jag mig för att ta med mig Amanda och marsvinen ut en liten stund. Varför vänta tills vi kommer till landet!?


Sagt och gjort. Ut på gräsmattan, rigga en liten hage och så i med transportburen och öppna luckan. Hera var den första som med stor entusiasm började tugga i sig gräs genom öppningen. Åh, så gott hon tyckte att det var!


Linnea var inte sen att hänga på, och Kola, stackaren, fick inte plats, men Linnea vågade sig snart ut så Kola också fick smaka.


Det vara bara för oss människor till att njuta av att se marsvinen njuta och föreviga detta med kameran. :-)


Jag brukar bli ganska nöjd när jag fotograferar, men det verkar som om jag har träffat min överman på den fronten i min dotter. De bilderna jag tog såg riktigt platta och livlösa ut i jämförelse. Titta bara vilken duktig fotograf hon är!


 

 

 

   

  

Det här var min bästa bild, den enda som fick vara med...  


 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Lisa

Lisa

21 april 2011 21:37

Härliga bilder! Och vilken grön och fin gräsmatta ni har!

http://bobosbubbar.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

22 april 2011 14:52

Så härligt för alla inblandade! =D Faktum är att jag reagerade över hur otroligt bra bilderna var! Inte för att de inte brukar vara bra, men dessa är så himla uttrycksfulla!

http://www.blandmolne.se

 
Ingen bild

Flemming

22 april 2011 18:44

Din dotter har helt enkelt hittat andra bildvinklar...
Jag förmodar att det är bild nummer fem som du har tagit ?
Gå tillbaka i bloggen och upptäck att den är en "kopia" av Dumle & Kola.
Häng inte med huvudet,för med lite kreativitet så kan du också lyckas...

Glad påsk till er alla!

 
Eleni

Eleni

22 april 2011 20:24

Vilken marsvinslycka! Så jag önskar att det kan skynda på mer här också så att Yoda får sig en energiboost. Vi längtar ju ihjäl oss.
Glad påsk till er!

http://www.wakuweb.cybersite.se

 
Elin

Elin

23 april 2011 09:56

Åh vilka fina bilder! Vi hade också utomhuspremiär, i går. Noelle popcornskuttade som en galning ;)

http://www.humlansmarsvin.se

 
Ingen bild

marsvinsliv

25 april 2011 09:53

Duktig dotter du har!!

 
Ingen bild

Rose-Marie

26 april 2011 07:15

Jättefina bilder! Duktiga fotografer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards