Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Bilder från marsvinsträffen på Öland

Av Marie - 31 augusti 2012 13:28

Bättre sent än aldrig! :-)


  Ölandsbron


Liten Spike


Här bor vi


Nyfiken Daisy


 Undersöker



Äta lite


Katsa & Milton


Vegetarisk paj


 Marsvinsbuffé


Daisy & Milton


 Nyfikna tjejerna Hera, Linnea & Stumpan


Vem har varit här?


Jasmine


Spike backar inte för större tjejer! ;-)


Rut, Jasmine, Hera & Linnea


Katsa, Jasmine, Rut, Hera, Stumpan, Linnea & Noelle (Bäbisen)


 Lilly kelar


 Daisy, Katsa, Hera & Rut håller koll


 Daisy pausar


 Däckad Stumpan


 Tröttfisarna Daisy & Hera


Linnea sträcker ut sig


Trött Spike efter att ha uppvaktat många nya tjejer


 Katsa vilar


 Bäbisen flyter ut


 Stilige Anton får en ärtplätt


 Maritza får "tassikyr"


Höggravida magar är utmärkta utsiktsplatser! :-)


 Platta magar funkar också bra! ;-)


 Bäbisen, Sandy, Milton & Lillie


Milton med söt-läppen!


Tack Rose-Marie och Leif! <3


 Alisa & Anton


"Skyddar du mig, Anton?" frågar Alisa


Gräspaus


Katsa, Lillie & Alisa


"Katsa, du luktar gott!" säger Anton


Anton, Puma, Sandy & Katsa


Arne, Musse, Lakrits, Maritza, Stumpan & Jasmine


Har ni sett filmen Bedtime Stories? Lakrits är en Bugsy-look-alike!!! ;-)


Bugsy :-)


Sune - Knut var det ju!


  Min sista bild på Lilla Bu <3







Bäbisen Noelle


Milton mumsar


Fina My-My



Vackra Alisa är fotogenique!


Hemfärd

 
 
Anna med Doris, Daisy, Hedvig och Bubbel

Anna med Doris, Daisy, Hedvig och Bubbel

31 augusti 2012 14:29

Härliga bilder på härliga marsvin!

http://ietthornavvardagsrummet.blogspot.se

 
Marsvinsliv

Marsvinsliv

31 augusti 2012 15:11

Härligt att se bilderna. Minnen väcks!!
Det där spelet måste jag köpa, var ju så fruktansvärt kul!

http://http:/marsvinsliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Irene

31 augusti 2012 15:44

:) hemfärdsbilden

 
Ingen bild

Annette, Fabian, Anna och Zol

31 augusti 2012 16:32

Så fina bilder! Marsvinsbuffén ser verkligen inbjudande ut. Är det Arne som är gammal kompis till vår Anna? Eller...?

 
Elin

Elin

31 augusti 2012 16:38

Åhh vad roligt att få se alla fina bilder du tog! :) Är också impad att du kommer ihåg alla namnen (Knut blinkar och förstår att ett så litet fel bland så många namn är oundvikligt!). Kram Elin

http://www.humlansmarsvin.se

 
Marie

Marie

31 augusti 2012 18:15

Attans! Jag tyckte väl att sett inte kändes helt hundra när jag skrev Sune... Grrr

:-)

http://dumlekola.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

31 augusti 2012 18:19

...och ja, Anette, det stämmer att det är er Arne. Han har riktigt många fruar att hålla ordning på för tillfället.

Han var så söt när han gick omkring och pop-cornskuttade lite försiktigt! :-)

http://dumlekola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annette, Fabian, Anna och Zol

31 augusti 2012 18:26

Vi har aldrig träffat Arne men Anna har berättat att de har ett förflutet...! Anna flyttade hem till oss i juli och har numera ett ömsint(nåja)/respektfullt förhållande med Fabian.

 
Ingen bild

mirjam

31 augusti 2012 20:21

Vilket härligt evenemang! Marsvinskollo :) Men vad har egentligen hänt med de stackars tvåbeningarna, det ser ju alldeles snurriga ut ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards