Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Ommöblerat

Av Marie - 13 augusti 2009 23:57

Nu är det städat inför natten och ommöblerat i burarna. Bobo ligger mitt i höhögen och mumsar glatt.



Dumle och Kola har fått lite större hus idag i form av ena transportburen och en låda liggandes på sidan med handduksdörr.



Det blir många små vrår att undersöka på så sätt :-)



Passa dig gosse, här vaktar jag! säger Dumle





Åh, vad han är jobbig, jag vill vila! säger Kola


God natt från Kola & co

 
 
Merlins matte med BRUDARNA

Merlins matte med BRUDARNA

14 augusti 2009 15:18

Åhh mysigt ju! Vi ska berätta för vår matte om tipset om transportburen ^^
För vi vet att det ska städas idag.

Önskar snyggosarna trevlig helg!

Phuss på nosen
Kläm från matte

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

14 augusti 2009 15:54

Oj, det där med att ha transportlådan som hus måste jag varna lite för, min klantskalle till Sancho Panza lyckades hoppa upp på den och bröt en tand när hon hoppade ner. Vill absolut inte lägga mig i, de ser underbart lyckliga ut, bara varna.

http://www.maskrosmarsvin.webs.com

 
Ingen bild

Marie

14 augusti 2009 18:34

Merlins matte med BRUDARNA: Dumle och Kola rodnade glatt vid Phusshälsningen och muttrade lite om att de minsann vill få livePhussar någon gång. Vi får väl jobba på det, eller vad säger ni? :-)

Anna: Tack så mycket för varningen, de kan man aldrig få för få av. Jag tror dock inte att det är så stor risk i det här hushållet. Mina killarna är varken så äventyrliga eller så akrobatiska. Det verkar som att du har fullt upp hemma med grisar av det slaget! ;-)

 
Anna

Anna

14 augusti 2009 18:37

Haha, det kanske är det som är problemet, att de inte är lika akrobatiska som de är äventyrliga ;-)

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Merlins matte med BRUDARNA

Merlins matte med BRUDARNA

15 augusti 2009 02:10

Marie!
Såklart vi ska jobba på det!
Mitt nästa äventyr är Eragons.
haha VET allt en som är rätt så äventyrlig
*klättra över Hööööga staket*
Phuss och kläm

Anna!
får se vad mina damer hittar på.... lägga zebrakudde under! Tack för varningen iallfall.
Kram till maskrosmarsvinen ^^

trevlig helg på er båda två!

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

15 augusti 2009 12:27

Merlins matte med BRUDARNA: Säg bara till så bokar jag övernattningslägenheten! Finns fyra sängplatser.

Den där äventyrligheten inträffar endast och enbart om man är på FEL sida staketet. Inte om man är på RÄTT sida... juh! *fniss*

Och trevlig helg på er med!

 
Merlins matte med BRUDARNA

Merlins matte med BRUDARNA

15 augusti 2009 16:09

Just ja och RÄTT sida beror ju på åt vilket håll man står åt enligt BRUDARNA ^^

En säng är bokad *nickar hysteriskt*

Nu ska BRUDARNA ut och röra på rumpan *yea*

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards