Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Vårt nya rexmarsvin!

Av Marie - 28 december 2009 23:07

 

Näää, det är ju bara en nybadad Kola! :-D


 

Så här ynkliga blir vi när vi är blöta


 

Åh, nej! Nu kommer den där svarta morrande saken som blåser på oss också! Om jag ligger riktigt stilla här så kanske jag inte syns...


 

Matte har fixat varsitt fleeecekrypin åt oss att hålla värmen på i natt.


 

Om ni bara visste...


 

...hur mycket...


 

...putsande det krävs...


 

...för att få en..


 

...crest att ligga riktigt snyggt efter ett bad!


 

Dumle har visst också några strån som behöver rättas till...


 

Äh, nu orkar jag inte putsa mer. Kom Dumle så tar vi och käkar lite hö.


 

Men den där blixtrande saken då?


 

Okej då. Jag struntar väl i den...


 
 
Humlan

Humlan

29 december 2009 17:35

Hej! Fniss, inte visste jag att Kola konverterat till rex ;) Visst krävs det mycket jobb efter bad-eländet så att man blir 'normal' igen!
Ja vi åker och hämtar tjejerna nästa helg, namn har vi diskuterat och just nu lutar det åt att 'Minus' ska heta Puma, och 'Frost' kommer att heta Nova eller Pi.
Gott nytt år till dig & grabbarna! Många hälsningar från beundrarinnorna & bossen Ingvar (& matte och husse också såklart).

http://www.humlansmarsvin.se

 
Ingen bild

Rosen

29 december 2009 22:18

Du kan då luras du Kola!
För ett kort ögonblick trodde jag det var ett nytt marsvin
men så kände jag igen dig igen när du torkat:)

 
Eleni

Eleni

30 december 2009 18:07

Gott nytt marsvisår :)

http://www.wakuweb.cybersite.se

 
Merlins matte med BRUDARNA

Merlins matte med BRUDARNA

31 december 2009 00:45

Fniss snyggisar ...luras så där ^^
Bad med tillbehör kan vi vara utan brukar vi säga till matte som bara ler och sen poff så är vi badade.
Fattar inte hur det går till.

GOTT NYTT MARSVINS ÅR
kramar från oss här hemma
extra kläm så klart från matte ^^

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Dumle, Kola & Marie

31 december 2009 09:59

Gott Nytt År till Er Alla! :-)

 
Anna

Anna

31 december 2009 16:28

Haha, jag gick på det!
Tack detsamma!

http://www.maskrosmarsvin.webs.com

 
Petra

Petra

2 januari 2010 23:21

Haha! Jag gick också på den! Hoppas att ert 2010 blir fyllt av gurka och gräs!

http://cavycritters.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards