Spike & Co.

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Marie - 13 juni 2010 12:31


Näää, det är ju bara nybadad Dumle! :-)


Igår kväll blev alla tre killarna badade. När det var dags för den hemska blåsningen så satte vi dem tillsammans i soffan. Man skulle kunna tro att de alltid delar bur när man ser dem.



Kola och Bobo ignorerar varandra men Dumle får kärlek av Bobo minsann...


Dumle pussar A och Bobo pussar Dumle.


Efter badet fick de komma ner i sina rena burar igen. De här fina sakerna köpte vi till Dumle och Kola är vi var på Eragons sist:



Kola bara kikade lite snabbt...




...medans Dumle noga provade båda två.


        



Dumle sov i den randiga sovpåsen hela natten medans Kola föredrog gamla hederliga kartonghus. Precis som jag gissade! :-)


Jag stoppade in Bobos fleecebädd i hans kartonghus och där sov han varmt och gott trots den något fuktiga pälsen. Annars så är det här man hittar Bobo mest hela tiden:


 

Magplask mitt i höhögen. Här ligger man bäst!

 

P.S Jag har tagit hem vår 120*60-bur från landet eftersom min jobbarkompis skall ha alla tre marsvinen hemma hos sig när vi är i Slovenien i två veckor. I fredags så slog det mig att Bobo kunde bo i den fram tills dess istället för i vår 80*40-bur som vi skaffat åt honom, så nu har han ännu bättre semesterutrymme. :-) D.S


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Senare...


  


  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards