Spike & Co.

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Marie - 9 juli 2012 05:00

I helgen har jag varit i Halland och träffat alla mina kusiner på mammas sida med anledning av min morbrors 60-årsfirande. Det var första gången på jag vet inte när som alla kusinerna var på samma plats samtidigt, så det var väldigt roligt och trevligt! Marsgrisarna fick stanna hemma över natten och det var genomförbart tack vare att Irene ställde upp och åkte och matade Hera med Baytril lördag kväll och söndag morgon. Tack! (...och grisarna bad mig särskilt att tacka för de fina sälgkvistarna och det smaskiga gräset...) :-)


I och med att det inte var några människor hemma någon längre stund under helgen så blev det ingen golvtid på ett tag, så när vi kom hem strax efter 21 igär så åkte luckan upp så fort vi kom innanför dörren. Jag satte mig vid TV:n och slappade lite innan läggdags. Efter en stund inser jag att det är väldigt mycket aktivitet i köket! Jag smög mig lite närmare i soffan så jag kunde kika in lite genom dörröppningen. Daisy och Spike Sprang runt som tossingar rent ut sagt! Först tog den ena en tokrepa under köksbordet, sen tjoff in i buren och gör samma sak där och så turades de om. :-D


Jag tycker det är så underbart när de visar hur roligt de tycker det är med mycket utrymme att röra sig på... och att det var just Daisy och Spike som bondade var lite extra plus i kanten! :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards