Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Knägrisen Dumle

Av Marie - 28 april 2009 15:52

Idag när jag vaknade efter att ha jobbat natt så hittade jag de här mysgrisarna i soffan framför TV:n.


Mysgrisar

Myskompisar


Till skillnad från Kola som snurrar som en propeller i knät och nyps för att få komma ner så letar Dumle upp en skön ställning och bara myyyser!


Kalla mig Kungen... Myskungen

Kalla mig Kungen... Myskungen


Allra bäst trivs han hos A som med sitt lugn redan från början blev hans tryggaste punkt.


Vad kommer på TV:n nu? Jasså, Stallkompisar!

Vad kommer på TV:n nu då? Jasså, Stallkompisar


Att hon alltid skall blixtra den deär stormatten!

Att hon alltid skall blixtra den där stormatten!


Åååh, vad här är skönt...

Åååh, vad här är skönt...

 
 
pezze

pezze

28 april 2009 19:29

vilket söt mun han har *L*... det ser oftas ut som han ser lite häpen/frågande ut med sin halvöppna mun.. ;)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rosen

28 april 2009 22:04

Härligt med en lugn och trygg lill-matte
Då kan man riktigt slappna av.
Det ser så mysigt ut.

 
Ingen bild

Marie

29 april 2009 05:21

Pezze: Har du sett att det ser ut som att Dumle har ätit vaniljglass utan att torka sig runt munnen på de första bilderna. Han har vita mustascher och skägg. ;-)

Rosen: Ja, de har verkligen blivit riktigt goda vänner de där två. Myyys! :-)

 
Merlin

Merlin

29 april 2009 22:59

De små tvåbeningarna är myyyyyycket bättre än de stora *nickar*
För de små MYSER mer.
Dom stora ska också känna,klämmam,bada.
Nä så jag säger MERA MYS med De små

Merlin

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards