Spike & Co.

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Marie - 3 april 2009 19:35

Nu har jag fått till det med fleecen.


Först möblerade jag som jag hade "på tur" i huvudet efter föregående möblering, d.v.s med en racerbana runt hela buren, men det blev ingen plats över att lägga smådjursbäddarna på. Jag ställde dem uppepå kartonghusen som ni ser på de första bilderna, men de halkade bara ner hela tiden. Inte bra!


Till slut tog jag till ursprungsmöbleingen som jag hade från allra första början, med skillnaden att hölådan står i toahörnan (jag tänkte fånga upp så mycket kiss som möjligt där) och att jag la till ett av kartonghusen för att de skulle få lite mer att undersöka.


De gillade racerbanan men annars gillar jag den sista varianten bäst. Vilken röstar ni på?


Sist lägger jag till en bild på vår fina lånehund Vinci. Han skall vara vår i en vecka framöver! :-)

Av Marie - 3 april 2009 15:04

Näe, nu har jag tröttnat på att plocka spån ur rumpan på killarna! Nu är det jag som testar fleece istället! Jag skall bara åka och byta spånsäcken jag köpte idag mot en påse toalätt att ha under fleecen. Så det så! Bilder kommer senare...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards