Spike & Co.

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Marie - 16 april 2009 15:36

Idag är det en vanlig torsdag och jag har sovit efter att ha jobbat natt. Skall jobba i natt igen. Lägger ut lite bilder på dagens golvmöblering.





Oftast har de hela köksgången att röra sig på, men ibland skärmar jag bara av delen närmast buren. Faktiskt tror jag att de rör sig mer när det bara är den lilla delen avskärmad. Det blir ju inte lika glest mellan sakerna då och de har större behov av att se vad som finns "runt hörnet". Tål att tänkas på!


Här får ni också se en liten bild på Kolas talang för att stå på bakbenen. Han har verkligen hur bra balans och kontroll som helst! Allt för en liten munsbit!!! ;-)



Sista bilderna är på fleecen i buren. Så här ser botten ut efter att de vistats där mellan klockan 19-07. Jag har förstås plockat bort pluttar och hödräll, men ut kissfläckssynpunkt menar jag. Den här fleecen är en av tre jag köpte på Rusta. Det blir nästan inga kiss-spår alls! Bara små vita prickar. Detta i kontrast till fleecen jag köpte på ÖB. Jag skall försöka komma ihåg att ta en bild på den nästa gång för att jämföra. Den blir helt gulbrunfläckig och sunkig!


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards