Spike & Co.

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Marie - 23 februari 2013 19:46

Marsvin har verkligen gott läkkött. Så här fin är Linneas kind fem dagar efter att veterinären tömde bölden på hennes kind:


 


Kinden ser lite bullig ut på bilden, men det beror nog mest på hur jag håller. Den känns tom, mjuk och fin. :-)

Av Marie - 23 februari 2013 18:45

Hö är det absolut bästa marsvin vet. Jag upphör aldrig att förvånas över att de alltid visar lika stor entusiasm varje gång det börjar prassla i höpåsen. Fast det är klart. Hö är ju rena Kinderägget för ett litet marsvin. Godaste maten, skönaste sovstället och roligaste lekplatsen! :-)


Jag la upp ett har bilder i Eragons FB-grupp från dagen efter jag fick tag på ett lite väl stort fång en gång när jag skulle mata sent en natt. Så här såg det ut!


Daisy leker herre på täppan...


Marsvinen turades om att äta från alla olika vinklar och håll.



Till slut så fick jag den här mysiga bilden på Spike i högrottan. Han kände sig så trygg att han inte ens rörde ett morrhår när jag kröp nära för ta bilden! <3


Spike i högrottan  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards