Spike & Co.

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Marie - 23 februari 2009 12:29

Jaha. Då är det inte bara dottern som har feber längre utan sonen slog till igår med. Jag hade en klipptid idag (som var väääldigt välbehövlig, har inte klippt mig på ett halvår tror jag) och ställde så smått in mig på att få ringa återbud, men barn är ju så fantastiska när de har feber, verkar ofta inte alls påverkade, så efter lite frukost och tempande så tyckte de att det var OK att jag gick iväg i alla fall. Bara jag tog med mig dricka och glass från affären! ;-)


Nu sitter jag här hemma med mina sjuka barn och mitt fina hår. Jag skall strax börja röja lite och när maken kommer hem skall jag smita iväg och köpa hö och spån till marsvinen. Det sista höet gick åt igår kväll och spånet som är kvar räcker inte till att bädda helt nytt i buren, viket jag tycker behövs nu igen.


Jag har förresten sett Dumle gäspa vid två tillfällen nu. Jag läste någonstans att de inte gör det om de inte är avslappnade och trygga, så det känns bra. Kola har gäspat käkarna ur led ett tag här hemma nu. ;-) Dumle ligger även kvar med bakbenet utsträckt när vi kommer in i köket, ibland till och med mitt i buren. Bilden här ovanför är bild nummer fyra jag tog och han ligger fortfarande kvar med benet utsträckt och kikar.


Det känns som om vi börjar få godkänt av vår blyge lille herre nu! :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards