Spike & Co.

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Marie - 8 juni 2009 20:19

Idag var det till att investera i ett par säckar Toa-Lätt igen och byta till rosa fleece i buren. Grabbigt värre! Hrm! Fast det är klart, det är ju modernt med rosa på killar nu för tiden... ;-)


Rooosa överallt!


Allra sötaste lilla Dumlegrisen


Jag lyckades även fånga på bild hur Kola beter sig när han dricker ur vattenflaskan. Jag försökte förklara för Humlan en gång men har inte lyckats fånga det på bild förrän idag.


Hur jag gör när jag dricker ur flaskan?


Först gäller det att hitta rätt vinkel...


...sen stoppar jag in röret i munnen...


...och rullar på kulan med tungan, fast matte tycker det nästan ser ut som om jag suger! :-)


J fick med sig ett recept på chokladsnittar från skolan. De blev jättegoda! De brukar få baka ibland när de har FA. Lite mysigt tycker jag...


Strykande åtgång...


Vaaar är Dumle?


Titt-ut!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards