Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Toalett

Av Marie - 28 oktober 2011 11:50

Igår var jag och mina skiftkamrater ute och tackade av vår chef som går i pension. Efter en trevlig kväll med mat, hästar och dans så stannade alla över på hotell och de flesta träffades vid frukosten i morse också.


När jag var på väg hem så passerade jag min tandläkare, och brevid den ligger det ett Steinbrenner & Nyberg där jag alltid brukar tröstköpa ett par praliner efter tandläkarbesöket. Jag kunde inte motstå att slinka in där nu heller och passade på att låna toaletten också. Offentliga toaletter brukar inte riktigt vara någon "treat" precis, men den här var så fräsch och fin med värmeljus och vita rosenknoppar i glas att jag bara var tvungen att dela med mig. Varsågoda! :-)


 


 

 
 
Ingen bild

Anna

28 oktober 2011 15:52

När mormor fyllde år i våras var vi och åt på en restaurang som heter Kometen, med jättefina toaletter. Väl värt ett toalettbesök (maten dög den med, men var inte lika minnesvärd).

 
Camilla

Camilla

31 oktober 2011 08:53

Krakas Krog i Kräklingbo på Gotland har också mysig toalett. (Och fantastisk mat...)

http://kring.kringelkroken.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards