Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Måndag kväll...

Av Marie - 16 februari 2009 18:39

...och killarna åt middag ute på köksgolvet. Sen hjälpte Dumle A med engelskaläxan.



 
 
Pezze

Pezze

16 februari 2009 19:15

åhh jäklar... kan hamsterna blir såå stora :O
men de verkar se sötaut iallafall :)

http://humbybumbysknasigavarld

 
Merlin

Merlin

16 februari 2009 23:13

Man måste ladda upp för uppgiften man har!
Japp man måste hålla ordning på de där små tvåbeningarna.

Give Me Five
Merlin
ps: Arizona hälsar med en Phuss

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Dumle

16 februari 2009 23:31

Ja, det är ett tufft jobb vi har med de där som kommer med maten!

Five back to you och ge Arizona en Phuss tebaks *rodnar*

 
Karin F

Karin F

17 februari 2009 15:30

Fina bilder som vanligt! Tycker absolut att det syns att Dumle har styrketränat (=sprungit mycket på golvet + hoppat upp på hyllor och annat), han ser mycket kraftigare ut över skuldrorna.

http://myosotis.bloggagratis.se

 
Pezze

Pezze

17 februari 2009 22:28

oj.. sorry... detvar vist marsviner de va *skäms*
får nog läsa på lite om dessa djur innan jag hasplar ngt ut ur truten.. :)

tack för gratulationen iallafall :D

http://humbybumbysknasigavarld

 
Ingen bild

Marie

17 februari 2009 23:41

Karin: Ja, han har verkligen förbättrat sin hoppteknik. Jag blir fortfarande full i skratt när jag tänker på det första försöket som slutade med att han landade på rygg till både Kolas och hans stora förskräckelse! ;-)

Pezze: Och jag som trodde du skojade med mig!!! :-)

 
Pezze

Pezze

19 februari 2009 15:45

hehe nää.. jag skojade inte..
men det e helt oki.. lätt o missförstå ibland..
Men kan inte se skillnad mellan marsvin o hamster om jag inte har sett dom på riktig,men det finns en zooaffär här i mitt stad ås jag ska nog knalla mig dit o se på dom... s¨jag lär mig..trots att min närmaste vän har haft en hamster.. som jag har sett på bild så...
skulle nog kunna tänka mig skaffa marsvin, men en probbe då isåfall.. hur kommer mina katter o reagera då :S
kommer de o käka upp dom eller bli sketaskraj o sticka iväg fort som f*n, eller?!?! *S*

http://humbybumbysknasigavarld

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards