Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Burstädning i bilder...

Av Marie - 18 februari 2009 19:20

  

"Matte vad gör du och var är våra gosiga filtar?"


  

Jag städar och filtarna är här...


  

"Men var är gallret?"


  

Det är på tork här...


  

"Vart tog huset vägen?"


  

Det är här...


  

Bort med spånet...


  

...och diska burbotten...


  

"Jag hjälper dig att sopa matte!" *undrar om den går att äta*


  

"Äntligen börjar det likna något!", säger killarna i kör...


  

Färdigt!!!


  

"Är dina godare än mina?"


  

Kola roffar glatt åt sig...


  

...medans Dumle är lite försiktigare...

 
 
Ulle

Ulle

18 februari 2009 19:58

Sötisar =)

http://ulles

 
dis

dis

19 februari 2009 00:39

Så fint de bor Marie! Z&R är väldigt avundsjuka på de fina bäddarna! Har du gjort dem? Ziggy har förövrigt kommit på att man inte bara kan äta från sopen, man kan klia sig på ryggen med den också!

http://dennadagen-lisa.blogspot.com

 
Ingen bild

Rose-Marie

19 februari 2009 07:30

Vilka härliga städarbilder
Kul att se Marsvinen är jättefina

 
Karin F

Karin F

19 februari 2009 08:11

Skicka bildserien till MM! Nu när den har en del färgsidor kan ju dina foton komma till sin rätt.

http://myosotis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

19 februari 2009 08:27

Ulle: Tack!!! :-)

Dis: Bäddarna är smådjursbäddar som finns att köpa i de flesta djuraffärer och på nätet. Jag skall lägga upp bild på Marsvinsnätet när det inte ligger fleece på så du ser hur de ser ut.

Rose-Marie: Tack!!! :-)

Karin F: Det var en bra idé! Jag får komplettera med en bild på städning av vattenflaskan. Kom på att jag glömde plåta det.

 
Merlin

Merlin

19 februari 2009 23:09

Grabbar!
Passa på att åka sopskyffel när er tvåbening städar.... himla roligt ^^

Give Me Five

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

 
AnnaJ

AnnaJ

20 februari 2012 03:10

Det är en riktigt fin blogg denna här! Har varit och besökt ett par gånger. Har precis gjort en egen blogg :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards