Spike & Co.

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Marie - 18 maj 2009 09:53

Nu har jag "lullat" färdigt buren för inflyttning. Eftersom jag jobbar mellan 14 och 22 idag så har A och jag bestämt att hon skall komma hem på bambarasten så vi kan släppa killarna i buren tillsammans. J tyckte att de lät för jobbigt att gå hem (vi bor 50 m från skolan) och att han lika gärna kunde se dem när han kom hem istället. Knappt nio år och redan blasé! ;-)


Och så blir det naturligtvis lite bilder på möblerandet:


En handduk underst i hörummet för att lättare få ut smutsig Toa-Lätt


Halvvägs...


...fleece på...


...och klart för "lull"!


Vy åt vänster...


...och vy åt höger.


Jag tänker vänta med att lägga i höet tills killarna är i buren, bara för att de tycker att det är så roligt! :-)


Jag väljer att inte ha någon fleece i hörummet för att jag tycker det fungerar så himla bra med toalådorna när de är på golvet. Trots att fleece släpper igenom kiss hyfsat så upplever jag att höet hinner suga åt sig en del och börjar lukta ganska snart. Detta slipper jag när höet ligger direkt på Toa-Lätten.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards