Spike & Co.

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Marie - 29 maj 2009 12:51

Glömde skriva att sonen spelade fotbollsmatch igår. Jag har inte varit och tittat på jättelänge så jag blev verkligen imponerad av hur mycket laget hade utvecklats!


Det var en bra och renhårig match med pojkar födda -00 som var rolig att se på. Det blev ju inte sämre av att våra Häckenkillar slog Kärra med 6-2! :-)


J dribblandes i gulsvart tröja


I andra halvlek var han målvakt och gjorde en ursnygg räddning där han hoppade i sin fulla längd och lyckades peta bollen över ribban!


Fotbollskompisar (J till höger är ett halvår yngre än F!)


Det vinnande laget!

Av Marie - 29 maj 2009 11:03

Lugn, bara lugn, det är ingen allvarlig konkurrens mellan killarna. Däremot så tror jag att A:s Blackie lätt skulle kunna utkonkurreras av Dumle om han bara fick! Det här är vad jag hittade när jag tittade till A strax innan jag skulle lägga mig:



Blackie är förresten han som ligger närmast väggen, och Dumle fick snällt flytta ut till buren igen över natten.


Idag var det dags att byta fleece igen och dagens inredning blev ett rör plus en liten pingla som barnen och jag köpte häromdagen. Den var intressant!


Vad är det här!


Den låter ju när man viftar omkring med den!


Är det så här man tar upp den?


Och så lite puss in emellan :-)


Jippie!!! Vad skoj! säger Kola och popcornskuttar!


Stackars maken är fortfarande kvar på sjukhuset och har fått konstaterat att det är något med blindtarmen, men han mår förhållandevis bra. Det återstår att se om det räcker med att medicinera eller om de behöver ta bort den. Han är i alla fall i goda händer!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards