Spike & Co.

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Marie - 28 maj 2009 14:48

Killarna och jag har idag fått den stora äran att bli länkade till av Irene på Eragons. Då måste vi ju se till att eventuella nya besökare får lite fina bilder att titta på! :-)


Idag blir det lite av en hö-ätar-studie.


Här ligger(!) killarna i sitt lilla hörum och mumsar för fullt på det goda höet.


Medans Dumle maler på så demonstrerar Kola att man måste leta både långt fram...


...långt in...


...och långt bak för att hitta de allra godaste stråna.


Sedan måste man se till att ha den rätta "knycken" också...


...för att få fram godbitarna! ;-)


I människolivet i familjen så händer det en del. Jag var och spelade bowling med mina skiftkamrater igår och lyckades med konststycket att bli av med min handväska! Jag ringde min stackars bror som snällt kom och hämtade mig mitt i natten, och sedan blev det till att spärra Visakortet.


Efter att jag ringt runt lite så kommer det ett samtal från en ung tjej som meddelar att hon hittat min handväska med allt kvar i och att det bara var till att komma och hämta den. Snacka om att jag har tur som en tokig! Hon skall verkligen få en rejäl hittelön för sin ärlighet! :-)


Min stackars make däremot har inte samma tur. Han skulle jobba på annan ort hela veckan, men han fick ont i magen och lite feber så han kom hem igår. I morse så bestämde han sig för att åka till sjukhuset för att kolla upp det och det visade sig att han hade hög sänka och urinvägsinflammation. De bestämde sig för att behålla honom för observation ifall det skulle kunna vara ett tidigt stadie av blindtarmsinflammation också! :-(


Barnen och jag skall alldeles strax åka och köpa lite tidningar och annan förströelse till honom och åka och se hur han har det.


Vem är det som säger att livet är händelselöst!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards