Spike & Co.

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Marie - 12 oktober 2012 09:24

Jag anser att jag har harmoni här hemma nu. Hera och Linnea har varandra och Daisy har sin Spike. Det finns någon för alla. Det är inte helt gnisselfritt hela tiden. När någon av honorna brunstar kan det bli lite livat, men då steppar Spike in och talar om att "Hörreni tjejer! Det är faktiskt JAG som bestämmer! Och jag är minsann man nog för att räcka åt er allihopa..." *vick, vick, kurr, kurr* ;-)


Spike och hans fruar - Det går bra så länge Daisy och Linnea slipper ha huvudena åt samma håll


Det gäller dock att vara lite lyhörd. På bilden nedanför ser man tydligt att Daisy demonstrerar att hon minsann är högre i rang och att Hera helst hade legat mycket längre bort från henne. Då är det onödigt att låta just dessa vara ofrivilligt nära varandra...




Linnea och Spike tillsammans är väl rätt OK, men det syns att Spike inte är 100% nöjd med att vara så tätt inpå en obrunstig Linnea.



Mellan tanterna råder total avslappning. Det gör inget att det är lite trångt eller att de ligger lite huller om buller. "Vadå rumpan upp i hennes ansikte! Det är väl bra så här!" De trivs bra tillsammans.


 


Bilden på Spike och Daisy visar ett äkta förstahandsval! Det är både kärt, avslappnat och mysigt...


 


Jag avslutar med en bild från fukosten nu på morgonen. Min flock delar rättvist på allt, men när det blir läge för att dela upp sig så ser det nästan alltid ut så här. Spike och Daisy delar och Hera och Linnea.


 


Mina älsklingar! <3

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards