Spike & Co.

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Marie - 17 december 2010 15:46

Jag hade lunchen färdig när Irene och Zorro kom med Kola, Linnea och Hera i en transport. Det var väldigt odramatiskt att släppa ut dem i buren. Det var äta hö som gällde för hela slanten. :-)

Efter maten så satte vi oss vid buren och studerade gänget. Kola var ute och undersökte lägenheten så att allt var som vanligt och tjejerna hängde också med på en sväng. När vi släppt in dem i buren igen så kom jag på att jag kanske skulle fotografera hemkomsten lite också! ;-)


Hera hoppade genast in i fleecebädden när vi satt ner bäddarna i buren  


"Här är det jättemysigt" säger Hera  


  


"Den här har jag mutat in!" säger Linnea och försvarar bädden med näbbar och klor...


...och "Jag låtsas som ingenting" säger Kola


  


Vi hör ihop


   



-------------------------------------------------------------------------------------------------


Lite senare...




Det är det här jag har strävat mot ända sedan dagen då Dumle dog. En Kola tillsammans med kompisar som vilar avslappnat *andas ut*   


Tjejerna behöver också vila efter flytten


:-D        

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards