Spike & Co.

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Marie - 21 december 2010 00:24

I och med tjejerna så har det kommit in lite nya företeelser i mitt marsvinsliv. Den här felfokuserade bilden på Hera visar ett av dem, det lite udda inredningsinslaget kiss sprayat på väggarna! Nog för att killarna lyckades markera upp på väggarna då och då, men inte i klass med det här! ;-)


Tjusigt stänk


Det var egentligen något sånt här jag var ute efter, eller, ja, kanske inte med riktigt lika mycket blixtkisande då, men i alla fall.



Jag lyckades fånga en riktigt avslappnad bild på Linnea idag.


Här ligger jag och myser med mina pluttar

 

Hon är allt bra fin, den lilla argbiggan :-)


Guuud vad du plåtar hela tiden! Får du aldrig nog!!!

 

Kola är inte så lätt att fota på hans egna nivå, för han kommer fram och kollar om jag har något gott så fort jag stoppar ner kameran. Många suddnosar blir det! *fniss*


Har du nåt godis då?


Fast här blev han skarp!    



...och sedan kommer nyfikna Hera och ser efter vad som står på. Kola ser lite snopen/förvånad ut tycker jag :-)    



Nej, nu måste jag verkligen gå och lägga mig istället för att skriva en massa nonsensinlägg! Men de är ju så fina... <3    

 

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards