Spike & Co.

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Marie - 6 mars 2011 16:22

Grattis Kring Kringelkroken till vinsten i Eragons tävling, kategorin Ny blogg/webbsida! Väldigt välförtjänt i mina ögon. Om jag skulle ge en egen motivering så skulle det vara för att du har förmågan att se bortom de yttre "felen" på ett marsvin som Thomas. Det är inte alla som smälter för ett öga som ser ut som på en alien, hur go han än är. ;-)


I kategoring Existerande blogg/webbsida var det Colinas omplacering som vann. Även denna utmärkelse är mycket välförtjänt. Att ha en sådan ork att engagera sig och för att du delar med dig av information som många inte är medveten om. Att det finns horder av marsvin som far illa i ett land som Sverige, och att det fatiskt är misshandel även om det är okunskap. Som djurägare över huvud taget så har vi ett stort ansvar i att se till att våra skyddslingar har det bra. De är ju till 100% beroende på vår välvilja!


Hederspriset gick till Humlan som är min absoluta favoritsida om marsvin på nätet. Den sidan har jag själv haft oerhörd nytta av då jag var ny på marsvin. Det fanns inte så många bra faktasidor då (och det är faktiskt bara drygt två år sedan) och de som andas en sådan kärlek för marsvin var/är ännu mer sällsynt!


Till sist vill jag tacka för berömmet min egna blogg fick från en jurymedlem: "Jag tycker att Kola och tjejerna är den som har mest själ. Bra skriven med fina foton men borde uppdateras lite oftare."


Jag är så glad och stolt att jag rodnar! Tack!!! :-D


En av mina egna favoritbilder på älsklings-Kolan  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards