Spike & Co.

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Marie - 13 mars 2011 15:36

"Jag gillar ligga nära..." säger Kola medans Hera tjattrar milt <3  


Förutom att dela med mig av mitt aaaw här hemma så skulle jag vilja gratulera Amber som blivit mamma till en liten Almar. Nu du, Irene, får du ragga rätt på en filmkamera, alternativt bjuda hem Bosse&brudarna-matten på ett hembesök, för när småpojkarna börjar poppa, ja, då vill vi se film sörru! :-D


P.S Igår hade först Hera och sedan Kola tokfnattsracing här hemma, och gamle Kola sågs poppa i morse, så det är nog allt lite vår i luften! ;-)

Av Marie - 13 mars 2011 13:52

De senaste dagarna har Hera blivit något av en äventyrare. Från att bara hänga Linnea eller eventuellt Kola i svansen så har hon börjat med yvigare och yvigare svängar från buren på egen hand. Igår chockade hon oss med att helt öppet och obekymrat kluckande traska in i lillmatte A:s sovrum som ligger i anslutning till köket. Där inne är det ju halt golv! (något som båda tjejerna skytt som pesten fram tills nu)


Vi har börjat stänga dörren in dit nu, för där finns det, till skillnad från köket, en hel del sladdar som inte är så hälsosamt att tugga på. På tal om det... När jag skulle sätta A:s mobil på laddning häromdagen så konstaterade jag att den laddaren hade lagt näsan i vädret, och maken ropade nyss "Den här laddaren funkar inte!" och la den i återvinnignen. Hmm... tänkte jag och la ihop ett och ett. Äventyrlig Hera... mobilladdare som inte fungerar... undrar om...


Jodå... :-)


Tur att det var en mobilladdare och inte en vanlig strömkabel!  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards