Spike & Co.

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Marie - 9 juli 2009 22:17

Nybadade = fluffigt värre!

Av Marie - 9 juli 2009 16:28

...är jättegott!!!


Eftersom regnet står som spön i backen så får jag ut och plocka in gräset istället för att ha marsvinen ute. Det är inte det lättaste att hitta gräs här eftersom våra fastighetsskötare är onödigt duktiga på att klippa ofta, fast idag hittade jag ett knippe i en häckkant som de missat. :-)


Vi har bestämt oss för att vänta med att åka till landet tills i morgon förmiddag. Det blir som ett Kinderägg. Tre saker i ett. Vi slipper stressa, det inte lika mycket trafik plus att jag då hinner bada marsvinen hemma istället för på landet. Mycket smidigare! ;-)


Här får ni ett par bilder på gräsätarna så länge...






Av Marie - 9 juli 2009 11:43

Efter frukost, dammsugning och lite packning så bär det av till landet. Det blir hela familjen inklusive marsvin som sticker iväg. Killarna och jag skall ha lite extra kul, för på lördag sticker vi till Växjö för att träffa några andra marsvinsentusiaster! :-)


Jag ser jättemycket fram emot att få lite ansikten på er andra! :-)


Marsvinsfrukost, fast Dumle vill inte vara med när den där svarta, blixtrande saken kommer fram!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards