Spike & Co.

Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Ett till

Av Marie - 31 juli 2009 18:21

Äh, det blev visst ett inlägg till.


Jag satt och läste igenom mina gamla inlägg och hittade på ett ställe att jag skrivit att killarna rör på sig mer när det är mycket saker på liten yta. Det var jag bara tvungen att testa igen och mycket riktigt.

Fast när jag provar med Bobo lägger han sig bara på en fläck i villervallan och är helt nöjd med det. Han rör på sig mer när jag sprider ut maten i hans semesterbur. Han älskar att böka omkring och leta i spånet!


Mycket saker på liten yta - fast på bilden vilar alla tre killarna


Inredningen i buren är en favorit i repris då Dumle fullkomligt älskar att springa racer från kartonghuset i mitten, runt den orangea lådan och tillbaka igen! :-)


Jag fick ett infall och släppte ihop alla tre killarna på golvet bara för att se vad som hände.

 De nosade för fulla muggar. Bobo och Kola avfärdade varandra ganska snabbt sedan klättrade Bobo praktiskt taget upp på Dumle. Dumle kapitulerade (han är ju faktiskt över tre år yngre än Bobo) och sedan klev Bobo ner och pussade intensivt på Dumles öra innan de övergick till att utforska omgivningen. Naturligtvis så la batteriet av efter första fotot så jag fick ingen bild på det fina öronpussandet.


Hej!


Dags att severa middag tyckte jag och den intogs sida vid sida i harmoni.


Paprika är gott


Får jag lov att presentera - Dumle med Elvisläppen!


När Dumle var mätt så övegick han snabbt till att utforska de nya vidderna som erbjöds.


Här borta brukar det vara stopp, säger Dumle


Det bor allt en liten äventyrare i vår lillkille! :-)


Gympadojjor... spännande!

 
 
Eleni

Eleni

31 juli 2009 22:32

vad roligt att det fått ha en liten grabbträff :) Bobo passar ju perfekt i deras gäng :P

http://www.tidus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 31 oktober 2014 20:19


Idag har lilla Kira äntligen flyttat hem till oss! :-)   Jag tog Spike med mig i transporten för att hon skulle känna sig lite tryggare på resan, sedan blev det vägning...   Stor...    ...och liten.    ...fotografering...   ...

Av Marie - 23 oktober 2014 23:04

Idag är Kira fyra veckor gammal och enligt Agria gammal nog att försäkras. Ett steg närmare flytt hem till oss!     Här är en bild från andra gången jag var och hälsade på lilla guldklimpen...     ...och här är en från tredje gången...

Av Marie - 26 september 2014 15:27

Hej. Jag heter Kira och är det senaste tillskottet till Spike & Co. Min mamma Freja kom in för omplacering på Eragons tillsammans med min pappa Simon.   Mamma Freja   Pappa Simon   Eftersom min pappa var okastrerad fick min mamma st...

Av Marie - 26 september 2014 00:00

Den här tjejen... ...kommer om sex veckor... ...bli gladare än ärtplättsglad... ...för då kommer den här tjejen... ...vara sex veckor gammal och få flytta hem till oss och bli en riktig bus- och sprallkompis. Det är efterlängtat! ...

Av Marie - 19 februari 2014 14:33


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards